گردنبند Gucci اصل و اورجینال با بهترین کیفیت ست کیف پول خودکار جاکلیدی مردانه شیک مارک Leather ست مسافرتی کادویی 13 کاره، ماشین حساب و خودکار اسباب بازی 6 کاره خورشیدی اورجینال بدون نیاز به باتری و برق حرف دل...

.:عاشق تنها:.

دوستت دارم...این تعارف نیست...زندگی من است

حرف دل...

 

غماتو بذار از کنارم برو سراسر غروب و غم و غربتم
تلاش تو بی فایده ست قبل تو زمونه به زانو درآوردتم

*****

تو محتاج یک لحظه آرامشی دیگه خستگی هاتو حاشا نکن
می خوام عمر این لحظه ها کم نشه برو این غروبو تماشا نکن

*****

نمی ذارم از بودنم خسته شی بیا این تو این جاده پاشو برو
اگه ریشه هام پیر و کهنه ست ولی نمی ذارم از هم بپاشه تو رو
نمی ذارم از هم بپاشه تو رو…

*****

نذار این زمونه شکستت بده نمی خوام که تسلیم تقدیر شی
من و مرگ من سرنوشت منه نمی خوام که پای دلم پیر شی

*****

یه جور از کنارم برو تا بگن بگن یارت از سنگه و دل نداشت
تشکر نکن بابت رفتنت برو این فداکاری قابل نداشت

*****

نمی ذارم از بودنم خسته شی بیا این تو این جاده پاشو برو
اگه ریشه هام پیر و کهنه ست ولی نمی ذارم از هم بپاشه تو رو
نمی ذارم از هم بپاشه تو رو

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 باتوام اي سهراب ،
اي به پاکي چون آب ، يادته گفتي بهم ،تا شقايق زنده است ،زندگي بايد کرد...
نيستي سهراب که ببيني که شقايق هم مرد ، ديگه با چي  کسي رو دلخوش کرد؟
يادته گفتي بهم ،اومدي سراغ من،نرم و آهسته بيا ،که مبادا ترکي برداره چيني نازک تنهايي تو،اومدم آهسته نرمتر از يک پر قو...


خسته از دوري راه ،خسته و چشم به راه...
يادته گفتي بهم عاشقي يعني دچار، فکر کنم شدم دچار،
تو خودت گفتي چه تنهاست ماهي اگه دچار دريا باشه،آره تنها باشه ،ياره غم ها ...


يادته مي گفتي گاه گاهي قفسي مي سازم ،مي فروشم به شما ، تا به آواز شقايق که در آن زنداني ست ،دل تنهايي تان تازه شود،
ديگه حتي اون شقايق که اسير قفسه سهراب ...


ساحل يه نفسه،نيست که تازگي بره اين دل تنهايي من ،
پس کجاست اون قفس شقايقت؟
منو با خودت ببر به قايقت...


راست مي گفتي کاش مردم دانه هاي دلشان پيدا بود آره...
کاشکي دلشون شيدا بود...من به دنبال يه چيز بهترينم سهراب،
تو خودت گفتي بهم ،


بهترين چيز رسيدن به نگاهيست که از حادثه عشق تر است..!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

alma
ساعت10:00---23 آذر 1391
سلام خیلی خوب بود
موافقم منتظرم


Mortezak
ساعت11:08---20 آذر 1391
ای جووووونم متن شعر محسن رو گذاشتی...من آپم دیروز که نیومدی امروز بیای هاااا

نیلو
ساعت23:40---19 آذر 1391
قشنگ بود و از همه مهمتر تکراری نبود

Mortezak
ساعت14:27---19 آذر 1391
سلام قالبتو عوض کن قالبهای روشن زیاد طرفدار ندارن راسی آپم بیا بهم سر بزن منتظرماااااااا

Mortezak
ساعت15:27---18 آذر 1391
سلام خیلی قشنگ بود، من آپم بیا بهم سر بزن منتظرماااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آذر 1391برچسب:جملات عاشقانه,شعر عاشقانه,عکس عاشقانه,اس ام اس,پیامک,جملات احساسی,love, ] [ 11:43 ] [ عاشق تنها ] [ ]